Nou incident la Marriott. Datele personale pentru peste 5 milioane de clienți ai hotelurilor au fost expuse

DarkWeb

Datele personale pentru 5,2 milioane de clienți ai hotelurilor Marriott au fost expuse în urma unei accesări ilegale, clienții respectivi fiind anunțați ieri, prin e-mail, despre acest incident. În noiembrie 2018, corporația a mai trecut printr-un incident similar, când datele personale pentru circa 500 de milioane de clienți ai hotelurilor Starwood, cumpărate în 2016 de Marriott, inclusiv Sheraton, brand prezent în România, au fost accesate tot ilegal.

Hotelurile operate și francizate sub brandurile Marriott folosesc o anumită aplicație pentru a ajuta la furnizarea de servicii pentru oaspeți. Noua încălcare de securitate a fost descoperită la sfârșitul lunii februarie și se apreciază că a început de la jumătatea lunii ianuarie, clienții fiind însă anunțați ieri. Au fost expuse informații precum datele personale și de contact ale clienților, informațiile despre contul de fidelitate, programele de fidelizare ale companiilor aeriene și preferințe de cameră. Acestea includeau numele persoanelor, adresele poștale, adresele de e-mail, numerele de telefon și zilele de naștere.

Compania susține că nu are motive să creadă că numerele permisului de conducere auto, numerele de identificare naționale, numerele de pașaport sau informațiile de plată au fost compromise. Cu toate acestea, încălcarea este încă investigată.

Grupul Marriott are un portofoliu compus din peste 20 de mărci de hoteluri printre care Courtyard, Fairfield Inn, Ritz – Carlton, Bulgari Hotels și JW Marriott Hotels. În România, JW Marriott Bucharest Grand Hotel este un hotel de cinci stele din București, deschis în anul 1999. În octombrie 2019, Apex Alliance Hotel Management a deschis primul hotel Marriott din România sub brandul Courtyard.

Sursa : Profit.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *